top of page
MIKOR VAN SZÜKSÉGE ÉRTÉKESÍTÉSI COACHINGRA
-
Ha nem elégedett az eladással
-
Ha a munkatársai nem keresnek meg új ügyfeleket
-
Ha a szerződés kötési aránya 20% alatt van
-
Ha a kiadott ajánlatokra az ügyfelek túlnyomó része nem is reagálnak
-
Ha úgy érzi kollégáinak nem sikerül érvényesíteni a cég érdekeit
-
Ha kollégái előnytelen feltételekkel kötik a szerződéseket
A coachingon résztvevők lehetnek beszerzők, értékesítők, ügyvezetők,
vezetők vagy azok, akik direktbe ügyfelekkel foglalkoznak.
MENNYI IDŐT VESZ IGÉNYBE
2-4 nap. Egy előzetes kompetencia és/ vagy értékesítési képzési igényfelmérés alapján pontosítandó
ÉRTÉKESÍTÉSI COACHING JELLEMZŐK
-
gyakorlati
-
konkrét, azonnal használható technikák
-
Magyarország legjobb tárgyalás specialistájától - Szerepi Zsolt
-
üzleti életből származó példákkal
-
személyre és cégre szabott
-
helyzetgyakorlat
-
360 fokos visszajelzés
A Coach képzett értékesítő, mai napig gyakorló üzletember, aki életbeli, megtapasztalt szituációkon keresztül mutatja be az értékesítés működését olyan gyakorlatok mentén, amelyek során a résztvevők élesben is kipróbálják és begyakorolják az elméleti tudást, amely a direkt értékesítésre van kiélezve, olyan videós elemzéssel, ahol az élő helyzetek megoldása rögzítésre kerül, és utólag a Coach-csal közösen kiértékelésre kerül a gyakorlat kimenetele.
A coachingon résztvevők különböző szinteken keresztül haladva elsajátítják a helyes értékesítési technológiát, miközben alaposan begyakorolják annak minden részét. A coaching kimondottan csoportos felhasználásra lett kialakítva. A résztvevők végigmennek az értékesítés minden összetevőjén: a felkészüléstől kezdve a helyes ajánlattételen át a sikeres zárásig. A technikák sikeres alkalmazásához elengedhetetlen, hogy ismerjük az értékesítők viselkedési kódexét, és fel tudjuk venni ezt a szerepkört.
03_21262_00_N10_asgweb-2 |
---|
hardwork-1-e1488758979467 |
shutterstock_152680601 |
tools |
Unknown |
MÓDSZERTAN
Egy tréninget csak akkor érdemes megvásárolnunk, ha biztosan tudjuk, hogy az ott tanultak a gyakorlatban is használhatók. Ellenkező esetben a képzésre költött összeg garantáltan ablakon kidobott pénz lesz.
Ezért fontos még a tréning kiválasztása előtt megbizonyosodnunk arról, hogy mi fog ott történni, hiszen nem mindegy kire bízzuk kollégáinkat.
REFERENCIÁK
Egyszer egy nagyon sikeres, milliárdos ügyfelem azt mondta nekem: " Zsolt én mindenből akkor vásárolok, ha már biztosan tudom, hogy az adott terméknek / szolgáltatásnak nincsenek már ún. gyerek betegségei." Ezzel jómagam nagyon egyet tudok érteni. Ha Ön is szeretné megtudni, hogy kik a referenciáink és hogyan vélekednek rólunk tekintse meg referenciáinkat.
bottom of page