top of page

Nem likeokból élünk, hanem ügyfelekből!


Előre is elnézést kérek ha valakinél ezzel kiütöm a biztosítékot főleg online marketinges berkekben. Ez nem vélemény részemről, hanem tény! És hát ugye ismerjük a mondást, akinek nem inge... Én hiszek a marketing erejébe. Sőt, hiszek a nagyra törő, fiatal influencereknek is, AKKOR és csak is akkor, ha konkrét eredményeket hoznak nekem! Na és itt álljunk meg egy pillanatra.

KI MIT ÉRT EREDMÉNY ALATT?

Lehet, hogy régi módi vagyok és haladnom kellene a korral, de számomra a like / a követőtábor / a nézettség / a megtekintések száma egy adat. Jóindulattal is egy részeredménynek nevezném.

HISZEN MIT ÉREK EL 150 LIKE-KAL? ÉS MIT ÉREK EL 150000 LIKE-KAL? Bárki, bármilyen szolgáltatást nyújt nekem, mindig minden esetben felteszem a kérdést magamban: Mi a célja annak, amit kaptam. Mi a célja a like gyűjtésnek? Hova akarunk ezzel eljutni? Számomra egyetlen 1 válasz elfogadható erre a kérdésre: a bevételem növelése. Sőt a profitom növelése. Hiszen sajnos nem a forgalomból élünk, hanem a profitból. De akkor most fontos a “like gyűjtés” vagy nem?

Ügyfeleim többsége 40-55 éves korosztályba tartozik. Többen panaszkodnak arról, hogy nem értenek egyet a fiatal, marketinges reménységek elképzeléseivel. A nézet különbség oka, hogy ők maguk nem látják az összefüggést a Social media, marketing kampányok és a profitjuk között. A másik fél pedig nem tudja "meggyőzni" őt, azaz bemutatni, hogy hol a megtérülés.

Többen hasonlóan fogalmazták meg nekem ezt a dolgot: “Zsolt nézd, én egyet tudok. Abból van lóvé, ha megkeressük az ügyfelet, eladunk neki és kiszolgáljuk. Azaz elégedetté tesszük. Azt én még nem láttam, hogy abból, hogyan lesz lóvé, ha posztolunk és likeokat gyűjtünk. Én elhinném, csak még senki nem tudta ezt nekem levezetni” Az a helyzet, hogy hívhatjuk ezt régimódi gondolkodásnak és hívhatjuk valóságnak is. Én magam nem alkotok véleményt, nem csatlakozom egyik oldalhoz sem. Én egy dologban hiszek: AZ EREDMÉNYEKBEN Ha a marketingnek (online vagy offline) van eredménye jó, ha nincs akkor nem jó! Ennyire egyszerű!

Az kevés, ha valaki széttárja a kezét és azt mondja, hogy “főnök hát 15000 követőnk van, mit vársz tőlem én többet nem tehetek”.

Mit lehet erre mondani? Ja nem gond, majd akkor én is adom a fizetésed követőkben meg likeokban?!

Tehát ha a likeoknak van eredménye, azaz pénzzé tudjuk váltani, akkor nagyon jó. Ha nincs, akkor marad a régi bevált értékesítés. Ahogy a cápamesében hallottuk: “Odamész, megölöd, megeszed, kész!” Jó magam abban hiszek, hogy kell egy JÓ marketing, egy professzionális értékesítés és egy magas szintű szolgáltatás. Ez a siker kulcsa. A cégek nagy részének kiváló szolgáltatása / terméke van. Ez hosszútávon nem elég! El is ekll azt adni!



Friss tartalmak
Kövess minket
bottom of page